qadiriye.ir

نشریه ی غدیریه-بیانات استاد الهی

سردرد

سوال: علت سردردهای شدیدی که در هفته پنج بار و شاید کم‌تر و بیش‌تر عارض می‌شود، چیست؟

پاسخ: اگر سردردها از جلوی پیشانی باشد، از سینوس‌ها است، لذا روی گونه‌ها هم درد می‌کند.

اگر سردرد روی سر است، از معده است، فرد ناراحتی معده دارد.

اگر سردرد از پشت سر است، از میگرن است. اگر شقیقه‌ها درد می‌کند، از قلب است. حالا هر کدام باشد باید به روش مناسب خودش معالجه شود.

اگر میگرن بود، داروی آن حنا است. به مدت سه شب، یک شب در میان حنا بگذارد.

اگر شقیقه‌ها بود، باید مصرف گوجه فرنگی و چای را به حداقل برساند، لیموعمانی را با گل‌گاوزبان بجوشاند و بخورد؛ سیب را رنده کرده با عرق بیدمشک بخورد.

اگر روی سر درد گرفت از معده است، باید سکنجبین بخورد، سیرابی بخورد، چای هم نخورد تا معده خوب شود.

اگر سینوس‌ها بود چیزی هست به نام عنبرنسارا، دود آن عفونت را از بین می‌برد. همین عنبرنسارا داروی ترک سیگار است. اگر کسی این را بکشد، اگر ریه‌هایش چرک کرده باشد. گاهی ما توی پیپ بعضی از افراد گذاشتیم، بعد وقتی مرتب کشیده، ریه‌هایش هم خوب شده است. هیچ عوارض جانبی ندارد، حتی موثر هم هست.

یک شرابی اسلامی هم به شما آموزش می‌دهم؛ حلال، طیب و با الکل فراوان که البته مستی هم در آن نیست. در ماه رمضان درست کنید و بخورید و لذت ببرید. یک جعبه پرتقال بگیرید، پرتقال کوچک و با پوست کلفت که قیمت کمی دارد، یک عدد کله قند هم بخرید. این پرتقال‌ها را بشویید و به کله قند بسابید؛ البته پوست پرتقال را، نه مغزش را. وقتی پوست پرتقال را روی شعله بگیرید و فشار دهید، شعله‌ور می‌شود چون الکل خالص دارد. در انگور چنین الکل خالصی نیست. بعد آن کله قند را شربت کنید و در آن را ببندید. هفته‌ای یکی دوبار از این شیره شربت درست کنید و با خانواده بخورید. تمام بدن روی فرم می‌آید. اگر کسی هم سرطان داشته باشد با این شربت خوب می‌شود. اگر هر شربتی که می‌خواهیم درست کنیم، از این شیره استفاده کنیم، خیلی عالی است؛ داروی امراض لاعلاج است؛ عروق را باز می‌کند.

برچسب‌ها:, ,