qadiriye.ir

نشریه ی غدیریه-بیانات استاد الهی

فراز8

فراز ۸ «اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ كِدْ لَنَا وَ لَا تَكِدْ عَلَيْنَا، وَ امْكُرْ لَنَا وَ لَا تَمْكُرْ بِنَا، وَ أَدِلْ لَنَا وَ لَا تُدِلْ مِنَّا.»( ۸ )
«بارخدایا بر محمد و آل او درود فرست و در همه‌ی امور به سود ما چاره ساز و بر زیان ما چاره مساز و به نفع ما تدبیر نما و به زیان ما تدبیر مفرما، امور ما را به سود ما بگردان و به سود دشمنان ما مگردان.»

خداوند هر روز دارد برای مردم چاره و راه ایجاد می‌کند. همین نمازی که به گوش ما رسید و به دل ما افتاد که به رفقا اطلاع دهیم, چقدر نعمت است. اگر انسان معتقد باشد, امور این چنینی برای او لذت دارد.
این رفت و آمدها و تلاش‌ها در جلسه اهل‌بیت لذت‌بخش است. خدا می‌داند که اگر ضرورت نبود از اینجا بیرون بروم, دوست داشتم ۲۰ ساعت در شبانه روز این‌جا باشم و با جمع رفقا مشغول درس و اناانزلناه خواندن و … باشم. اگر این روال ۲_۳ سال ادامه پیدا کند, خدا می‌داند به کجا می‌رسیم.

طب:
درمان سرفه:
سیرابی با بلغور جو. برای یک نوع عفونت مزمن در ریه‌ها. به اندازه‌ای خورده شود که دل را بزند. مصرف این غذا, علاوه بر درمان سرفه, روی مغز و عروق نیز اثر خوب دارد.
گاه یک دوا به برکت توسل بر محمد و آل محمد به ما می‌رسد و این مکر و چاره‌جویی خداست. از جلسه درس و روضه لذت می‌بریم چه رسد به جلسات شادیمان.

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین.